Subject: FW: Harjumaa Anija vald Vikipalu küla Kiigemetsa kinnistu liitumine, LE0196
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Dec 2023 13:58:16 +0200

Tere

Palun suunata minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/23/24200-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Dmitry Kondaev <[email-masked]>
Sent: Tuesday, December 19, 2023 1:46 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Anija vald Vikipalu küla Kiigemetsa kinnistu
liitumine, LE0196

Tere,

Saadan dokumendid parandustega.

Manustan kõik mahasõidu ehitamisega seotud dokumendid eraldi. Digikaustiku
lisatud Elektrilevi kooskõlastus näidislahendusele, transpordiameti eelnõu
ning mahasõidu servituut. Dokumendid on loetletud seletuskirjas,
märkusega, arvestada projektis mahasõidu tee ristumisega.

IKÕ plaanile tehtud parandused vastavalt nõuetele.

Avatud kaeviku piirjooned kajastatud asendiplaanil. Näidatud
puurimiskaeviku piiri min. kaugus tee servast. Riigitee kaitsevöönd
kajastatud asendiplaanil.

Katete taastamise plaani näidist mul ei ole. Plaan on tehtud, aga ei oska
öelda, kas see vastab nõuetele. Tehnovõrkude nõutes puudub täpne info
selle kohta.

Seletuskirja lisatud täiendavad märkused.

Lugupidamisega,

Dmitry Kondaev

Projekteerija

AS KH Energia-Konsult

M:  530 23686

khenergia.ee

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, December 19, 2023 11:54 AM
To: Dmitry Kondaev <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Harjumaa Anija vald Vikipalu küla Kiigemetsa kinnistu
liitumine, LE0196

HOIATUS: See e-kiri pärineb väljastpoolt ettevõtet. Ära ava linke ega
manuseid, kui ei ole kindel, et saatja ja e-posti sisu on ohutu.

Tere

Kahjuks ei ole.

Tegemist on jah pdfi näidistega.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Dmitry Kondaev <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, December 19, 2023 11:18 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Harjumaa Anija vald Vikipalu küla Kiigemetsa kinnistu
liitumine, LE0196

Tere,

Äkki teil on olemas Katete taastamise lahenduse näidised DWG-s?

Meil kellelgil ei ole meid, kuna enne ei küsinud.

Lugupidamisega,

Dmitry Kondaev

Projekteerija

AS KH Energia-Konsult

M:  530 23686

khenergia.ee

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, December 12, 2023 10:49 AM
To: Dmitry Kondaev <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Harjumaa Anija vald Vikipalu küla Kiigemetsa kinnistu liitumine,
LE0196

HOIATUS: See e-kiri pärineb väljastpoolt ettevõtet. Ära ava linke ega
manuseid, kui ei ole kindel, et saatja ja e-posti sisu on ohutu.

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume projekti täiendada/korrigeerida.

*	Projekti koostamisel palume arvestada ristumiskoha lahendusega
ning kanda vastavad ristumiskoha andmed asendiplaanile ja kajastada info
ka seletuskirjas. Maakaabli ja ristumiskoha kattumisel arvestada vastava
kaitsetoru tugevuse (1250N) ning sügavuse (1,5m) andmetega.

*	Palume korrigeerida IKÕ plaani. IKÕ plaanil puudub POS 1 tähis.
Katastriüksuse piirid kajastada üheselt nii IKÕ asendiplaanil kui ka
tingmärkides (erinev värvus). Riigitee maaüksuse katastriüksuse nimetuse
ning numbri paigutust korrigeerida selliselt et ei oleks kattuvusi. IKÕ
plaani jooniselt palume eemaldada asjasse mittepuutuv info (sh asjasse
mittepuutuvad kontuurid, kaitsetoru andmed, kõrgusandmed). Taustainfo
palume kajastada hallina. IKÕ plaan peab olema selgelt ja üheselt loetav.
Tabelis IKÕ ala pindala kajastad ruutmeetri täpsusega.

Tingmärkides kajastada „IKÕ seadmise ala“.

*	Asendiplaanil kajastada avatud kaeviku paiknemine ja kaugused
teekatte servast ja tee nõlva alumisest joonest. Avatud kaevikud ei tohi
olla tee nõlva alumisele joonele lähemal kui 1,0 m või nõlva puudumisel
teekatte servale lähemal kui 3,0 m, eriti kitsastes oludes lähemal kui 2,0
m. Avatud kaeviku serva vähim kaugus kraavi välisnõlvast on 1,0m.
Eeltoodud nõude täitmisel tuleb arvestada tehnovõrgu rajamissügavust ja
mulde varisemisnurka (kaeviku sügavus, varisemisnurk 1:1). Asendiplaanil
kajastada riigitee kaitsevööndi piirid.

*	Asendiplaanil ning tingmärkides on 750N kaitsetoru värvus erinev,
palume ühtlustada.

*	Projekti materjalidest puudub katete taastamise joonis. Andmed
esitada vastavalt Transpordiameti tüüpnõuetele: „Nõuded tehnovõrkude
teemaale paigaldamise kavandamisel“.

*	Seletuskirja lisada, et tehnovõrkude teemaale paigaldamisel on
kõrvalekalded kooskõlastatud projektist keelatud.

*	Seletuskirja palume lisada vastav lõik: Tehnovõrgu riigiteealusele
maale paigaldamise korral peab tehnovõrgu omanik enne projekti
realiseerima asumist esitama Transpordiametile vormikohase taotluse koos
projektis kooskõlastatud asukoha-skeemiga tehnovõrgu paigaldamise ja
talumise lepingu sõlmimiseks (vorm saadaval Transpordiameti kodulehel).
Sõlmitud leping on aluseks riigitee alusel maal projektijärgsete tööde
teostamiseks vajaliku liiklusväliste tööde loa väljastamiseks.

Palume projekti täiendada ning edastada komplektne allkirjastatud projekt
kas minu e-mailile või [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>